Niezależnie od tego, czy firma jest rozwijającym się startupem, czy dobrze prosperującym biznesem handlowym, wybór odpowiedniej platformy B2B to kluczowy element dla sprawnego funkcjonowania całej organizacji.
Eksperci przewidują, że w 2020 roku, 1 milion amerykańskich sprzedawców może stać się bezrobotnych, ponieważ kupujący wolą zamawiać online i otrzymywać produkty bezpośrednio od dostawców. Posiadanie dopracowanego systemu sprzedaży hurtowej B2B, stało się więc integralną częścią prowadzenia biznesu.
Korzyści wynikających z posiadania systemu sprzedaży hurtowej B2B jest wiele - na przykład:
Decydując się na system sprzedaży hurtowej B2B, firma jest dokładnie tam, gdzie są klienci - jest online.
Według badań - prawie 75% klientów B2B przyznaje, że składanie zamówień bezpośrednio ze strony internetowej B2B jest wygodniejsze i bardziej komfortowe, niż kontaktowanie się z rzeczywistym przedstawicielem handlowym. Natomiast 93% osób korzystających z internetowej platformy B2B twierdzi, że woli kupować online.
Wybór najlepszego systemu sprzedaży hurtowej B2B jest istotną kwestią, ponieważ jeśli firma wybierze źle - straci klientów oraz kapitał. Kluczowe aspekty wyboru odpowiedniego systemu są ważne, zarówno dla firm B2B jak i B2C. Jednak w przypadku internetowej platformy B2B, lista wymagań jest bardziej rozbudowana, gdyż taki model biznesowy, wyraźnie różni się od modelu B2C - o czym pisaliśmy w poprzednich artykułach.
Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Investmag s.c.
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
tel: 32 793 65 26