Platforma B2B to know-how dla optymalizacji każdej sprzedaży hurtowej, gdyż przedsiębiorcy oszczędzają swój czas i pieniądze, poprzez zintegrowanie kanałów dystrybucji produktów. Korzyści jakie osiąga firma po wdrożeniu platformy B2B, to przede wszystkim widoczna minimalizacja kosztów, a także stale rosnące zadowolenie klientów - co przyczynia się do wzrostu pozycji na rynku. Następuje realna szansa na przewagę konkurencyjną, a także pełną kontrola nad firmą.
Wdrożenie platformy B2B to nie tylko szansa na rozwój. Dodatkowe korzyści:
Dzieje się tak, dzięki ułatwieniu komunikacji z klientami. Kupujący, którzy korzystają z platformy B2B, mają stały oraz aktualny dostęp do wszystkich informacji o produktach. Dodatkowo, jeśli platforma B2B jest łatwa w obsłudze a także dość intuicyjna, klienci będą chętniej i częściej z niej korzystać - co przyczynia się do długofalowej współpracy. Samoobsługowy klient B2B nie wymaga czynnego udziału handlowca - pracownik może w tym czasie skupić się na innym zadaniu. Ogranicza to również połączenia przychodząca oraz wiadmości e-mail.
Dobrze przeprowadzona analiza pomoże zdiagnozować faktyczne problemy firmy i zastanowić się w jaki sposób oraz której z dziedzin, takie wdrożenie może pomóc.
Gdy przychodzi czas na wybór dostawcy oprogramowania i zrobimy przegląd rynkowy nagle okazuje się, że sprawnie działająca integracja B2B z systemami ERP (Comarch ERP, Comarch Optima, Enova 365, Symfonia ERP)- to poważny problem, z którym zmaga się wiele firm. Dlatego przed podjęciem decyzji o zakupie systemu B2B, warto dowiedzieć się, jak dokładnie będzie działać integracja.
Dobra platforma B2B do sprzedaży hurtowej, to w dzisiejszych czasach podstawa funkcjonowania firmy oraz generowania wysokich przychodów.
Jest ona wsparciem dla firmy na wielu aspektach - od komunikacji z klientami, przez rabatowanie i zarządzanie informacjami, aż po kontrolę nad stanami magazynowymi. W pełni wykorzystany potencjał platformy B2B niewątpliwie przyczyni się do osiągnięcia celów każdej firmy.
Jeżeli jeszcze nie posiadasz systemu B2B lub nie jesteś zadowolony z rozwiązania, którego używasz w swojej firmie, zapraszamy do przetestowania systemu ImB2B.
Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Investmag s.c.
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
tel: 32 793 65 26