Rider to dystrybutor i importer części motoryzacyjnych, dealer motocykli BMW i Suzuki. Jest głównym dystrybutorem EBC Brakes w Polsce. Dostaliśmy zadanie wykonania i wdrożenia systemu B2B, CRM, obiegu dokumentów księgowych i generatora sklepów.
Oprogramowanie B2B i CRM zintegrowaliśmy z systemem księgowym Symfonia, powstało w ten sposób kompletne oprogramowanie do obsługi firmy.
Jako podstawowy system do wykonania dedykowanej platformy dla Klienta posłużył ImB2B, który został połączony z platformą ImStore (sklepy internetowe) oraz systemem ImCRM.
ImB2B został zintegrowany systemem księgowym Symfonia.
Integracja została przeprowadzona w pełni dwustronnie i zapewnia całkowitą optymalizację obiegu dokumentów wewnątrz systemu. Integracja odbywa się automatycznie i dwustronnie w cyklicznych odstępach czasu.
Pełna integracja zapewnia Klientom firmy dostęp do całej gamy produktowej, zawsze aktualne stany magazynowe, które są dostępne zarówno dla partnerów B2B oraz w sklepach internetowych dla klientów B2C.
Dodatkowo synchronizowane są: kartoteki Klientów, indywidualne cenniki Klientów, zamówienia, statusy zamówień oraz dokumenty księgowe.
Jednym z kanałów sprzedaży wykorzystywanych przez firmę jest platforma Allegro. Na potrzeby Klienta wykonaliśmy zaawansowaną integrację z platformą Allegro, umożliwiając pracownikom pełną obsługę aukcji z poziomu jednego panelu systemu.
Platforma umożliwia pełną dwustronną wymianę informacji z możliwością obsługi wielu kont Allegro.
Raporty mają podwójną rolę. Pierwszy rodzaj raportów, to sprzedaż z poziomu systemu B2B. Jest to analiza sprzedaży produktów.
Drugi rodzaj to raporty z systemu CRM. W tym miejscu możemy dowiedzieć się, jak firma rozwija się w kierunku pozyskiwania nowych partnerów. Analizując raporty pozyskujemy wiedzę na temat aktywności pracowników i skuteczności działania.
Cały system jest dostępny online i wykonany w technologii Responsive Web Design.
Technologia RWD pozwala na sprawne korzystanie z systemu na wszystkich urządzeniach (komputer, tablet, telefon). Partnerzy Klienta dostali narzędzie, dzięki któremu mogą robić zamówienia w każdym momencie, gdy tylko będą w zasięgu sieci.
Jako uzupełnienie sprzedaży w sklepie stacjonarnym Klient zyskał możliwość otwierania sklepów internetowych, które pobierają dane z poziomu B2B i posiadają zawsze aktualne stany magazynowe. Wprowadza to firmę w tzw. omnichannel i pozwala uzyskać spójność cenową we wszystkich kanałach sprzedaży. Całość jest zarządzana z poziomu jednego panelu.
Omnichannel – bardzo uproszczając, to połączenie wszystkich kanałów sprzedaży i dostępność produktu dla Klienta w każdy możliwy sposób. Produkt powinien być dostępny w sklepie stacjonarnym, internetowym (dostępnym na wszystkich urządzeniach – komputer, telefon, tablet), a sprzedawca powinien realizować wszystkie możliwe formy zakupu. Kanały powinny wzajemnie się uzupełniać i przenikać.
Przykład: jesteśmy w sklepie stacjonarnym i kupujemy obuwie, nie ma naszego rozmiaru. Mamy możliwość zamówienia obuwia w sklepie internetowym i odbioru w domu, lub sklepie stacjonarnym.
Wykonany system od 1,5 roku skutecznie obsługuje cała firmę i partnerów biznesowych. System jest ciągle rozwijany pod zmieniające się warunki biznesowe.
Pełna automatyzacja procesów biznesowych.
Uproszczenie procesu ofertowania Klientów i partnerów.
Pełna kontrola nad automatycznym dwustronnym obiegiem dokumentów.
Realizacja przebiegała sprawnie i terminowo. Podczas wdrażania platformy firma Investmag bardzo sprawnie reagowała na nasze potrzeby, zawsze służąc radą i pomocą. W najbliższych latach planujemy ciągły rozwój platformy.
Robert Rożek
Centrum Motocyklowe Rider sp.j.
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Przez wiele lat zrealizowaliśmy ponad 100 realizacji wspierających sprzedaż naszych Klientów w Internecie. W dziale case study opisaliśmy kilka z nich. Zapoznanie z case study pozwala zrozumieć złożoność projektów, przy których pracujemy.